31.01.2013

Everything I'm not, made me everything I am



1. Jeg bekymrer mig altid ALT for meget. 
2. Jeg bruger alt for meget engelsk, når jeg snakker (vel noget der kommer af a addiction to tv-shows).
3. Jeg nævner alt for mange film og tv-shows, som folk ikke kender. 
4. Jeg spiser ALT for meget tyggegummi. 
5. Jeg drikker alt for meget kaffe. 
6. Jeg har det med hele tiden at tro, folk er sure på mig. Og hvis der er noget, folk bliver sure af, er det at få at vide, de virker sure. 
7. Jeg kan være en B*TCH, når jeg ikke har fået min søvn. 
8. Jeg spiser helt vildt meget pålægschokolade på mit brød. 
9. Jeg er god til at afbryde folk, når de har en samtale. 
10. Jeg har det med at mumle nogengange, så folk ikke kan forstå, hvad jeg siger. 

6 kommentarer:

  1. Rigtigt fedt indlæg og det virker rimelig personligt :)
    Kig gerne forbi - annasunivers.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange mange tak, og det vil jeg gøre! :-)

      Slet
  2. Jeg er også rigtig god til det der med at afbryde folk når de snakker, og jeg tager mig selv i det flere gange. :S

    Jeg har gang i 2 give-aways, som jeg håber du tager et kig forbi?;

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha så er jeg ikke den eneste!

      Jeg kigger da lige forbi :-)

      Slet
  3. haha, genkender mig selv i meget af det!

    SvarSlet
  4. Hahha, 7'eren er totalt mig. Men det er der nu mange af dem der også er .. hehe

    SvarSlet