29.01.2013

My 15 seconds up, but I got more to say



Jeg vil gerne lige sige, at jeg har prøvet at finde en måde at proppe min personlighed ind på et billede eller en film, og at dette nok ikke bliver det mest kreative billede i verdenshistorien. Så er mit kamera også ret i stykker, da jeg har tabt det hundrede gange på gulvet (endnu et personlighedstræk), så derfor er billedekvaliteten ikke heeelt den bedste. Alt i alt har jeg bare prøvet at samle en masse vigtige ting samt ting, der beskriver mig på det her billede. Jeg er pigen, der ser lidt for mange tv-serier. Forguder musik. Drømmer om at skrive tykke bøger og tv-serier. Vil gøre alt for familien og vennerne. Drømmer om at bo i the big New York city. Du kan kigge på billedet og se på det, som du vil, og så kan du tænke lidt over, hvad der skulle være på dit billede, hvis du skulle tage et. 

&vi ses, 
Kristine.

2 kommentarer:

  1. Jeg har en spørge runde/ask me i gang på bloggen, måske du vil ligge en kommentar med et par spørgsmål? :-)
    http://livsallingsblog.blogspot.dk/2013/01/ask-me.html

    SvarSlet